آخرین مطالب

حضور دلژین در ششمین نمایشگاه ملی گیاهان دارویی و طب سنتی ایران

ششمین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب سنتی ایران در 8/10 شروع و تا روز جمعه8/13 در نمایشگاه مصلی تهران ادامه یافت. به گفته دبیر ستاد نمایشگاه گیاهان دارویی، اینبار نمایشگاه با حضور ۱۸۰ شرکت در حوزه های متفاوت، ۶۰ شرکت استارت آپ، ۵ صندوق سرمایه گذاری و ۱۰ شتاب دهنده تخصصی برگزار شد.

این جشنواره در نظر دارد تا دستاورد های افراد را در زمینه گیاهان دارویی و طب ایرانی با درنظر گرفتن جدیدترین فناوری و تکنولوژی به نمایش بگذارد. محصولات رونمایی شده در این دوره از نمایشگاه شامل موارد ذیر می باشد:

  • محصولات داروهای گیاهی و فراورده‌های دارویی
  • محصولات اسانس (طعم دهنده های خوراکی و ارگانیک) و عصاره‌های گیاهی
  • محصولات کشاورزی
  • محصولات غذایی
  • محصولات دمنوش و نوشیدنی‌های، گیاهی
  • محصولات ماشین آلات و تجهیزات
  • محصولات آرایشی و بهداشتی

صنایع غذایی نوشا دل آرام” مفتخر است که در این دوره از نمایشگاه حضور به عمل آورده و میزبان شما بازدیدکنندگان محترم بوده است.

صنایع غذایی نوشا دل آرام با برند تجاری “دلژین” در حوزه تولید انواع دمنوش فعالیت می کند و در این نمایشگاه علاوه بر محصولات قبلی خود، از محصولات جدید نیز رونمایی کرد. بازدیدکنندگان با حمایت گرمشان در غرفه دلژین حضور داشتند و تیم دلژین در محیط دلنشین دمنوش خانه از آنها پذیرایی نمودند و محصولات خود را به نمایش گذاشتند.

ما در این نمایشگاه افتخار آشنایی با پزشکان طب ایرانی، افراد بنام در حوزه تولید و پخش گیاهان دارویی، صنعت گران موفق و همچنین شرکت های نوپا در این زمینه را داشتیم و امید به آن داریم که کسب و کار خود را با درنظر گرفتن تجربیات جدیدی که در این دوره از نمایشگاه گیاهان دارویی و طب سنتی، کسب کردیم، رونق دهیم.

دلژین از تمامی شما عزیزان برای پیشنهادات مفید و همچنین همراهیتان ممنون و سپاسگذار می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص حضور دلژین در نمایشگاه های سراسر ایران، با ما در سایت www.deljin.ir در تعامل باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس
منوی اصلی x
X